Takk for at du bestilte hos oss, og beklager at du har mottatt en skadet vare. Slik skal det selvfølgelig ikke slik det skal være.
Postnord Skade:
Dersom skaden oppdages mens Postnord sjåfør er tilstede, sier du i fra til sjåføren som vil ta bilde av skaden og registrere skaden på sin håndterminal. Ta i tillegg kontakt med
Postnord kundeservice for å melde i fra.
Dersom du oppdager skaden etter at sjåføren har reist, vennligst ta kontakt med
Postnord kundeservice så raskt som mulig. Skade må registreres senest 4 timer etter levering.
Deretter tar du kontakt med oss på epost:
post@mimmis.no for å avklare videre saksgang. Oppgi saksnummeret du har fått fra Postnord kundeservice. Hvis du ønsker å beholde varen mot prisavslag istedenfor å få tilsendt en ny vare, vennligst informer om dette i samme epost
Smartkargo / Widerøe Skade:
Ta kontakt med oss på epost innen 4 timer etter mottak:
post@mimmis.no. Ta med sendingsnummeret og ordrenummeret ditt. Hvisdu ønsker å beholde varen mot prisavslag istedenfor å få tilsendt en ny vare, vennligst informer om dette i samme epost
OBS. Ikke pakk ut eller begynn å bruke produktet du har fått tilsendt før saken er avklart.
Bring Express Skade:
Dersom skaden oppdages mens Brings sjåfør er tilstede, sier du i fra til sjåføren som vil ta bilde av skaden og registrere skaden på sin håndterminal. Ta kontakt med oss på epost innen 4 timer etter mottak:
post@mimmis.no. Ta med sendingsnummeret og ordrenummeret ditt. Hvis du ønsker å beholde varen mot prisavslag istedenfor å få tilsendt en ny vare, vennligst informer om dette i samme epost
OBS. Ikke pakk ut eller begynn å bruke produktet du har fått tilsendt før saken er avklart.