Alle* produkter vi selger er dekket av vår 365+1 dagers retur.
Hvis du ikke får bruk for din nye og ubrukte vare vil en retur være best - for både lommeboken og miljøet!
* Unntak:
Intimvarer (BH, Truse, m-m)
Amme og mate-produkter (pumper, flasker, smokker uten forsegling og BabyBrezza)
Samt varer som er utgått fra sortimentet.
Viktig:
Returvarer MÅ uansett årsak alltid returneres i original emballasje og i ny tilstand. Bilstoler kan prøvemonteres i bil og barnevogner kan testes innendørs. Bilstoler og barnevogner som returneres med bruksmerker og manglende lapper/orginalemballasje vil ikke godkjennes.
Dersom kreditering av varen gjør at du kommer under beløpsgrense for rabatt/rabattkode, f.eks. fri frakt, vil en slik rabatt bortfalle.
Obs. Ved manglende emballasje, brutt forsegling eller tydelige bruksmerker refunderes maksimalt 50% av varens verdi.
Ved bytte innen 30 dager:
Fri retur ved bytte av vare(r) **
Ved retur innen 365+1 dager:
Returfrakt kr 79,-** (per kolli / trekkes fra varens verdi når returen er behandlet.)
Gratis ved levering på vårt Pick-Up Point i Sandefjord.
** Gjelder standard Mypack levering av varer opptil 35kg. Pris per kolli. Er pakken over 35 kg? Se øvrige fraktpriser.
***Retur av trampoline? Kontakt kundeservice.
Hva gjør jeg med fakturaen?
Logg inn på din Klarna Konto og registrer at du har sendt noe i retur. Klarna vil da fryse din faktura frem til returen er behandlet.
Hvordan sende en retur?
Bestill din retur under "Mine ordre".
Her angir du hva du vil sende i retur, og i siste steg vil du få instruksjoner om hvordan du sender pakken i retur til oss.